Kampania promocyjna Polskiego Stowarzyszenia Gipsu dla Systemu Suchej Zabudowy w 2016 roku

6 czerwca 2016, autor: Polski Gips

System Suchej Zabudowy, www.suchazabudowa.pl,  to lekkie i nowoczesne technologie budowalne, gwarantujące wytrzymałość, komfort oraz bezpieczeństwo. SSZ doskonale sprawdza się przy projektowaniu i budowie ścian działowych, sufitów podwieszanych, ścian izolacyjnych i zabudowie poddaszy. Czołowi producenci SSZ są zrzeszeni w Polskim Stowarzyszeniu Gipsu, którego celem jest promocja suchej technologii budowalnej wśród inwestorów i klientów indywidualnych oraz profesjonalnych (architekci, wykonawcy i firmy budowlane).

Prowadzona przez cały rok 2016 kampania reklamowa jest kontynuacją działań rozpoczętych w 2015 r., których celem było wprowadzenie do obiegu marki System Suchej Zabudowy, jako nazwy technologii budowalnych opartych o wykorzystanie płyt gipsowo-kartonowych.

Cele kampanii
– budowanie marki System Suchej Zabudowy,
– informowanie o podstawowych zaletach tzw. suchej technologii budowalnej opartej o płyty gipsowo-kartonowe,
– zapoznanie zainteresowanych użytkowników z konkretnymi rozwiązaniami producentów SSZ,

Czas trwania
styczeń – grudzień 2016

Proces komunikacji z użytkownikami

Centralnym ośrodkiem komunikacji w kampanii był specjalnie przygotowany mini-serwis internetowy zawierający informacje na temat SSZ, zalet i zastosowań tej technologii, działający pod adresem: www.suchazabudowa.pl. Użytkownicy trafiali na serwis przede wszystkim z działań organicznych i płatnych w wyszukiwarce Google.


1

 

.

 

Trzy różne opracowane  spoty wideo, emitowane na: Youtubie, Facebooku i w sieci AdPlayer miały za zadanie rozprawiać się z mitami i wątpliwościami związanymi z SSZ, tj. przedstawiały dużą wytrzymałość, odporność ogniową i wysoką izolacyjność akustyczną tej technologii.